nedelja, 25. september 2022

10. Konjiški maraton ( 25.09.2022 )

Ideja o Konjiškem maratonu je tlela leta. Pravšnja mera poguma in dopolnjujoči se karakterji so ustvarili ekipo, ki je trdo delala, da je v deževnem jutruseptembra 2013, luč sveta ugledal 1. Konjiški maraton.


Zadnja septembrska nedelja je dan za tekaški dogodek s prelepo traso – skozi Dravinjsko dolino, mimo vinorodnih gričev, do turističnih Zreč, kjer se obrne in pelje nazaj do vznožja Konjiške gore skozi ciljno črto v središču starega mestnega jedra Konjic. Najdaljša trasa meri polmaratonskih 21 km, dopolnjujeta pa jo še srednjeprogaških 10 km in rekreativnih 5 km. Otroci se pomerijo na otroških tekih – na Konjičkovem teku za predšolske otroške in Teku šolarjev za osnovnošolce.






V nedeljo zjutraj sem se z avtom odpeljal v Slov. Konjice na Konjiški maraton. Spremljalo me je deževno vreme. Tudi tokrat sem se prijavil na 5 km razdaljo. Pred pošto smo naredili skupinsko sliko z udeleženci teka, ki zastopajo Pošto Slovenije. Ob 9:50 uri smo štartali. Dež je prenehal. Prehitevanje je bilo na začetku zelo težko, ker je bilo zelo ozko, zaradi ograje. Tako, da sem po kakšnih 500 m šele lahko začel hitro teči. Občasno sem še občutil bolečino narta stopala, ki se zdaj že vleče nekaj časa. V cilj sem pritekel v času 26:15 min ter osvojil 3. mesto v kategoriji M 50 - 59 .





          Spominska medalja in medalja za 3. mesto v kategoriji M 50 - 59


Ni komentarjev:

Objavite komentar