četrtek, 31. marec 2022

Svečinska pot - petič ( 26.03.2022 )

Včeraj še na Cipru, danes pa že v svečinskih goricah na Svečinski poti.

Skoraj celotedenski počitek brez teka po maratonu mi je dobro pripomogel, da sem si odpočil, regeneriral  ter si nabral novih moči. Zato sem se odločil, da v soboto krenem na Svečinsko pot, da naredim daljši trening. Ob 05:27 uri se podam na pot. Počutil sem se enkratno. Brez večjih  problemov sem premagoval klance, tempo je bil soliden. Tudi vreme je bilo idealno za tek. Nič ni lepšega, ko pri teku uživaš ter si obdan s čudovito naravo.







                   
                                                  Tokrat je letelo


Ob 10:21 uri sem končal Svečinsko pot, v času 04 ur in 54 min.


Kontrolne točke :

Gostilna Fifolt - Sp. Kungota            05:27
  1. Gradiška - Piberčnik                    05:48
  2. Brloga - kapelica                          06:40
  3. Plački vrh - Repolusk                   07:01
  4. Ciringa - Vrezner                          07:23
  5. Kopica - Kren                               07:45
  6. Špičnik - Dreisiebner                    08:25
  7. Slatinski dol - Polc                       09:01
  8. Rošpoh - Brunček                        09:48
Gostilna Fifolt - Sp. Kungota            10:21



Ni komentarjev:

Objavite komentar