nedelja, 5. september 2021

Zadnji del Šentiljske poti 15 km - trening ( 04.09.2021 )

V soboto 04.09.2021 sem se odpeljal v Šentilj, da bi naredil dober trening na Šentiljski planinski poti. Odločil sem se za zadnji del poti in sicer BELNA - BRLOGA - Kmetija KRSNIK - Kmetija EFERL - Kmetija GAUBE

Za razdaljo 14,82 km in 540 v.m. sem potreboval  1:53.46 .

Nazaj , pa sem šel z pohodniki, ki ga je organiziralo PD Paloma Sladki Vrh.




                                      Dober trening na Šentiljski poti


1. Gostilna Belna                                         06:53

2. Brloga                                                       07:32

3. Kmetija Krsnik - Cirknica                         08:05

4. Kmetija Eferl - Kaniža                              08:20

5.  Kmetija Gaube - Šentilj                           08:46


V prijetni družbi sem se s pohodniki PD Paloma vrnil nazaj do gostilne Belna.





                                      Okrepčilo pri kmetiji LEBER


Ni komentarjev:

Objavite komentar