torek, 11. junij 2019

Vikend na Ribniški koči ( 07. - 09.06.2019 )

Ta teden sem imel v planu Šentiljsko pot. Napovedane so bile visoke temperature, zato sem se sredi tedna premislil. Žena je prišla na idejo, da bi lahko konec tedna koristila brezplačni apartma na Ribniški koči, ki sem ga dobil od Planinskega društva Sladki Vrh, za večkrat opravljeno Šentiljsko pot. Preverila sva, če je kaj prostih mest. Vse se je srečno uredilo in tako sva v petek popoldne krenila na pot. Ko sva prispela do Ribniške koče, sva dvignila ključe ter se namestila v apartma. 






Koča stoji na mali planoti tik pod Malim Črnim vrhom ( 1533 m ) . Upravljalec je PD Paloma Sladki Vrh. Od koče je lep razgled na bližnji Jezerski vrh, na katerem je spomenik padlim borcem - planincem. Naprej proti vzhodu na greben Pohorja in del Dravske doline z Mariborom. Na zahodni strani se v bližini dvigata najvišja pohorska vrhova Črni vrh in Velika Kopa. Na severni strani Pohorja vidimo Ribnico na Pohorju, Janževski vrh in Rdeči breg, del Dravske doline z Radljami ob Dravi ter skoraj celotno pogorje Kozjaka. Z Malega Črnega vrha, pa vidimo na jugu Mislinjsko dolino, Graško goro, Paški Kozjak, Posavsko hribovje, proti zahodu in severozahodu pa Savinjske Alpe, Uršljo goro, Peco, Obir, Svinško planino in Golico.






Ker je močno pihalo sva se odpravila samo na Jezerski vrh, kjer je spomenik padlim borcem.


V soboto zjutraj sva čakala, da prideta Milko in Marička. Presenetil me je klic Aljoše, ki mi je povedal, da z Olgo prihajata z Kop na Ribniško kočo. Ko sta prišla Milko in Marička smo skupaj malo pomalcali ter se nato odpravili na turo proti Kopam. Vreme je bilo sončno, brez oblakov. Vmes smo se ustavili na Črnem vrhu, od koder je bil lep razgled na vse strani.









Po dobri uri in pol smo prispeli na Kope, kjer je bila prava "žurka". Nastopal je pevec Challe Salle.






Nekaj časa smo se zadržali na Kopah, nato smo se poslovili od Aljoše in Olge, ki sta odšla domov, mi pa smo počasi krenili nazaj proti Ribniški koči. Sledila je večerja, nato pa smo legli k počitku.





V nedeljo zjutraj sem vstal ob 06:00 uri. Oblekel sem športno opremo ter se odpravil na tek. Izbral sem si relacijo Ribniška koča - Ribnica na Pohorju - Ribniška koča. Tekel sem po cesti. Nabralo se je okoli 20 km. Ko smo pozajtrkovali smo se odpravili do Ribniškega jezera.






Kar nekaj časa smo ostali ter uživali v čudoviti naravi. Popoldne, pa je sledilo pakiranje, pospravljanje in odhod domov.

Ni komentarjev:

Objavite komentar