torek, 12. februar 2019

Šentiljska pot - četrtič ( 08.02.2019 )

Po operaciji Haglundova eksostoza je minilo pet mesecev in pol. Zeleno luč za tek sem dobil 11.12.2018, ko sem imel kontrolni pregled pri ortopedu. Na začetku so bile krajše razdalje, ki sem jih postopoma podaljševal. Trenutno je bila najdaljša razdalja, ki sem jo pretekel po operaciji 16 km.

Bližal se je slovenski Kulturni praznik. Ponavadi se je večina tekačev na ta dan odločila preteči Šentiljsko pot. Napovedano je bilo lepo vreme. Zelo me je mikalo, da se podam na pot. Malo me je skrbelo glede kondicije. Zato sem poklical prijatelja Zmaga Horvata, če je za akcijo v počasnem tempu. Beseda je rekla besedo in tako sva v petek 08.02. 2019 zgodaj zjutraj podala na pot. Sama trasa je bila na začetku pomrznjena. Kasneje, pa se je otoplilo in je postala na nekaterih delih blatna. Večkrat sva malo zašla, vendar pa nama je vedno uspelo priti na pravo pot. Po 10:30 urah sva uspešno končala Šentiljsko pot, ki je dolga 53 km.

                                                    Kmetija Sirk

                                                   Zmago Horvat


                                                    Zmago in Miro

                                   
                                       Miro na zadnji kontrolni točki

Planinsko društvo "Paloma" Sladki Vrh me je obvestilo, da sem njihov tisoči pohodnik po Šentiljski poti. Podarili so mi tridnevni brezplačni najem apartmaja na Ribniški koči.


Ni komentarjev:

Objavite komentar