četrtek, 26. november 2015

9. Sladkih 6 ( 07.11.2015 - poročilo )

Dočakal sem še zadnjo tekmo. Letovšnja tekaška sezona je bila slaba. Posledica je poškodba ( Ahilovo narastišče pete ), ki se vleče nekje od začetka maja. Treningi so bili v manjšem obsegu ter manj intenzivni, zato tudi kondicijska pripravljenost ni bila na željenem nivoju. Ves oktober sem posvetil terapijam pri fizioterapevtu, ki pa niso poceni.Tako nisem celi mesec nič tekel. Pod vprašajem je bila tudi tekma Sladkih 6 .

Odločil sem se, da se udeležim tekme, če ne drugega naredim dober trening. V mislih sem imel preteči vsaj maratonsko razdaljo, kar bi bil zame že lep uspeh.



                                              Miro  in Zmago Horvat


                                                  Čakanje na start

Vreme je bilo rahlo oblačno, idealno za tek. Ob 10. uri smo začeli  6 - urni tek. Prve km sem tekel z Vaskom. Tempo je bil okoli 5,15 min/km, kar je bilo zame prehitro.Vedel sem, da ne bom dolgo zdržal tega tempa. Po dveh urah teka je tempo občutno padel. 




                                               Miro  in  Vasko

Vendar mi je zaenkrat kazalo kar dobro. Počutje je bilo v redu. Vsako uro sem se malo okrepčal, da sem dobil dodatno energijo. Čas je kar hitro mineval, km pa so se počasi nabirali. Zadnje km sem pretekel skupaj z Zmagotom. V šestih urah mi je uspelo preteči  55,89 km. Z rezultatom sem bil več kot zadovoljen, saj sem dosegel več kot sem pričakoval.


                                                 Km  se počasi nabirajo

       

                                               Zmago in Miro v cilju

Čestitke organizatorju za dobro organizacijo ter upam, da se zopet vidimo naslednje leto, ko bo že 10. jubilejni  Sladkih 6 .


Ni komentarjev:

Objavite komentar