nedelja, 30. november 2014

8. Sladkih 6 ( 08.11.2014 - poročilo )

No, pa sem opravil še z zadnjo tekmo v tej sezoni. Če po pravici povem sem že komaj čakal, ker se počutim utrujeno, saj so se tekme vrstile ena za drugo.


                                     
                                               Štart  6 urnega teka
                                           
Tokrat sem se že osmič udeležil šest urnega teka Sladkih 6. Z razliko od lani, ko je ves čas deževalo, je bilo letos vreme oblačno brez padavin. Prijavilo se je okoli 100 tekmovalcev. V planu sem imel preteči okoli 60 km. Začel sem v nekem zmernem tempu. Tekel sem skupaj z Vaskom, s katerim sva malo pokramljala in čas je hitro mineval.



                                              Miro  in  Vasko  Kosirnik

Vsako uro sem se okrepčal na okrepčevalnici, ki je bila bogato obložena z raznimi dobrotami, ki so jih pridne ženske spekle doma.



                                     
Kilometri so se vrstili eden za drugim. Nekako dve uri pred koncem teka sem malo pospešil, se odtujil od Vaska ter pridno nabiral km. Kot bi mignil z očesom je bilo naenkrat vsega konec. Uspelo mi je preteči  64,17 km in tako izpolnil svoja pričakovanja. Sledilo je tuširanje, ki je zelo prijalo ter okrepitev s toplom obrokom. Posebej moram pohvaliti organizacijo, ki je bila tudi tokrat na zelo velikem nivoju.


                               
                                                 Podelitev priznanj

Omeniti moram tudi ženo Zdenko, ki se je prav tako udeležila 6 urnega teka ter pridno nabirala km. Uspelo ji je narediti 29 km, kar pa ni malo za enega, ki nič ne trenira.


Ni komentarjev:

Objavite komentar