ponedeljek, 26. maj 2014

12. Stundenlauf Vogau ( 17.05.2014 - poročilo )

Po dveh tednih počitka, me je že čakala nova preizkušnja , 12. Urni tek v Vogau. Proga je bila ravninska, krog je znašal 1829 m. Vreme je bilo oblačno, občasno je rahlo deževalo. V planu sem imel preteči okoli 120 km

                             
                                        

                                          Miro pred štartom

Štart je bil ob 8. uri. Začetni tempo sem imel med  5,00 – 5,15 min/km. Med tekom nas je spremljala raznovrstna glasba, ki nam je vlivala dodatno motivacijo, da nam ni bilo dolgčas. Po štirih urah teka sem pretekel  45,725 km  in zaenkrat mi je kazalo še kar dobro. Napočil je čas za prvi obrok hrane. Pojedel sem porcijo makaronov, ki so mi dali dodatno energijo.


                                                  Pokončno, odločno

                                  


                                              Še brez problemov

 Med tekom sem tudi dosti pil, tako da nisem imel nobenih problemov. Po sedmih urah sem pretekel  73,160 km. Naenkrat sem v želodcu občutil slabost in šlo mi je na bruhanje. Poskušal sem bruhati, vendar več kot sline nisem spravil iz želodca. To se mi je začelo dogajati odkar mi je umrla hčerka, torej pred štirimi leti. Prej teh težav nisem imel. Zgleda, da bom moral poiskati strokovno pomoč, da odpravim to težavo, ki me počasi spravlja ob živce.


                                  Miro  slaboten, brez motivacije, hoja

Tempo mi je občutno padel. Začel sem se zavedati, da bom v takšnem stanju, težko dosegel željeni cilj. Po desetih urah sem pretekel  95,108 km. Stanje se mi nič ni izboljšalo, še vedno sem se slabo počutil in motivacija mi je začela padati. Tako sem zadnjo uro teka povsem popustil, ter začel hoditi. Prednost, ki sem jo imel pred konkurenti je začela upadati. Pet minut pred iztekom 12. Urnega teka, sem celo odnehal. To me je stalo 3. mesta v kategoriji, M50-59, saj me je Avstrijec za cca 400 m prehitel. S pretečenimi 108,24 km nisem bil zadovoljen, po vrhu pa še razočaran, da sem v zadnjih minutah izgubil  3. mesto v kategoriji.


Ni komentarjev:

Objavite komentar