sobota, 2. februar 2013

Analiza treningov teka - prvi trije meseci

Kot sem že navedel, se je zame nova tekaška sezona začela v novembru 2012.Sedaj so že minili trije meseci treninga in lahko rečem,da zaenkrat vse poteka po planu,ki sem si ga zastavil.

  Analiza treninga za prve tri mesece :

November  - 416,72 km
December  -  609,87 km
Januar        -  545,23 km

Skupaj :      1571,82 km        Povprečni tempo :    5,30 min/km
Vsaki  konec tedna daljši tek :  30 km    in  vzpon na Pohorje  ( zimski pokal )

Poleg tekaških treningov vsakodnevno zahajam v domači fitnes,kjer se razgibavam in si nabiram dodatno moč za uresničitev ciljev,ki me čakajo v tem letu.Če priznam po pravici sem bil malo razočaran,ko sem izvedel,da nisem bil izžreban za " The North Face - Ultra Trail du Mont Blanc."Motivacija za tek mi je malo padla,vendar se počasi vrača,tako da ni panike.Mi je že bilo tako usojeno,kaj čem.Mogoče, pa bom drugič imel več sreče.



                                        Nabiranje moči za nove podvige


2 komentarja:

  1. Bravo, Miro!
    Še naprej uspešno na začrtani poti in veliko sreče z zdravjem!

    LP, vencelj

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja ne popuščaj in da kmalu najdeš dirko, ki ti bo dala novo motivacijo ;)

    OdgovoriIzbriši