nedelja, 24. junij 2012

21.Maraton državnosti ( 22.06.2012 - poročilo )

Tudi letošnje leto je bil start malega maratona v poznem popoldanskem času.Štart in cilj teka je bil pred rokometno dvorano Zlatorog v Celju. Proga je potekala iz Celja proti Šmartinskemu jezeru mimo Gostilne Grad in nazaj do Celja.Za mali maraton se je teklo dva kroga .Trasa ni potekala ob jezeru, ampak v celoti po asfaltirani cesti in je bila zelo razgibana.
  Na tem teku sem leta 2006 dobil prvo medaljo za 3.mesto v kategoriji,odkar sem se začel ukvarjati s tekom.Progo sem prelaufal v času 1:40:16.Naslednje leto,pa mi je uspelo nekoliko izboljšati rezultat 1:39:49.Zato sem imel sedaj v planu izboljšati moj najboljši rezultat.Start teka je bil ob 18.uri.Vreme je bilo soparno in vroče.Prvi krog ( 10,5 km ) sem prelaufal v času 47,30 min.V drugem krogu,pa sem moral zadnjih 500 m šprintati,da sem lahko prehitel Artnak Jožeta,ki je bil vse skozi pred mano.Tako sem v cilj pritekel v času 1:38:57 in dosegel svoj najboljši rezultat ter 3.mesto v kategoriji  M 40 - 49 let.

                                   Miro, Ante Bilobrk, Franci Kotnik

                                       Malo pred startom
                                           Miro končuje 1.krog ( 10,5 km )

                               Miro,Kotnik Franci,Peternel Rok   M 40 - 49 let

Ni komentarjev:

Objavite komentar