torek, 6. september 2011

27.Ultramaraton Celje - Log.dol. ( 03.09.2011 - poročilo )

To je bil moj že 6.ultramaraton na 75 km .Prav s tem tekom se je začela moja ultraška kariera.Še kako dobro se spomnim napak,ki sem jih naredil na tem teku.Danes imam nekoliko več izkušenj,zato se take napake redko zgodijo.
  Po nočnem "šihtu" sem se takoj odpeljal v Celje na ultramaraton Celje - Log.dolina 75 km.Po prevzemu štartne številke je sledila priprava za tek.Nekih apetitov po osebnem rekordu 6:55:49 nisem imel.Zadnji dve leti sem zlaufal v času 7:14:16 .V planu sem imel opraviti uspešen trening pod 8.urami.Po štartu sem nekaj malega tekel s kolegom Vaskom,nato pa sem se kot klop prilepil Nataši in ji sledil do nekje 20 km.Nato sem malo pospešil in ujel mlado skupino tekačev ( Kern Robert,Kristavčnik Tomaž,Vujevič Peter ),s katero sem tekel do Luč.Potem,pa sva z Robertom sama nadaljevala,ker sta ostala dva zelo pospešila.Kaj kmalu se nama je pridružila Nataša.Sonce je neusmiljeno pripekalo in potreba po žeji je naraščala.Ker je imel Robert probleme s krči sem sam nadaljeval proti cilju.Ves čas sem imel pred sabo Natašo,ki je prišla dve minuti pred mano v cilj.S časom 7:13:15 in drugim mestom v kategoriji M 49 sem bil zelo zadovoljen.Druščini, s katero sem dosti laufal se moram zahvaliti za oskrbo s pijačo in družbo.




                                               miroR, Roko



                                             Miro, Robert, Tomaž


                                        






                                     

2 komentarja: