nedelja, 30. junij 2013

33. Maraton treh src ( 18.05.2013 - poročilo )

Letošnji Maraton treh src je bil zame bolj v obliki treninga, saj je minilo le tri dni, odkar sem odlaufal 6 dnevni ultramaraton. Nekih velikih ciljev nisem imel, zato sem lahko tekel sproščeno.
  Start je bil ob 9.uri, zato sem se malo prej odpravil od doma kot ponavadi. Sonce je že kar dobro pripekalo. Prvi km so hitro minevali. Zaradi vročine sem se veliko ustavljal na okrepčevalnicah, kar pri meni ni v navadi. Dolgo časa sem imel pred seboj predsednika države Boruta Pahorja, ki je laufal na 21 km in sem ga nekje 5 km pred ciljem prehitel. Prvi krog  ( 21 km ) sem prelaufal  v času 1:55 :43 , brez večjih problemov. Drugi krog sem nadaljeval v istem tempu in prilaufal v cilj v času 3:55:38. S časom sem bil več kot zadovoljen, saj mi je uspelo maraton preteči pod štirimi urami, kar nisem pričakoval, če pomislim, da sem pred tremi,  na 6 dnevnem ultramaratonu naredil 762,58 km.


   
                                           Miro malo pred ciljem


Ni komentarjev:

Objavite komentar