ponedeljek, 30. marec 2015

Supermaraton Zagreb - Čazma 61,35 km ( 22.03.2015 - poročilo )

Zima je hitro minila in že me je čakala prva tekaška preizkušnja v tem letu  Supermaraton Zagreb - Čazma. Še par dni pred tekmo, še nisem vedel, če se ga bom udeležil. Lotevala se me je viroza, ki mi je pobrala veliko moči. Po dolgem premišljevanju sem se odločil, da vseeno poskusim, pa kar pač bo.
 V nedeljo, ob 5 uri zjutraj sta Zmago in Sandi prišla pome in nato smo se skupaj z avtom odpeljali v Zagreb. Ko smo prispeli smo najprej uredili vse formalnosti za tekmo. Srečal sem kar nekaj znanih obrazov. Tudi slovenska zasedba je bila zelo številčna.



                                               Zmago, Miro, Šime, Ivo

                                     
                                              Stara borca Inot, Miro

Čas je hitro mineval in ob 8 uri smo štartali. Začel sem kar hitro  4,40 min/km. Ves čas sem tekel skupaj z Tomom Krajinovičem, ki sva v isti kategoriji. Razmišljal sem, kako dolgo se ga bom lahko držal s takim tempom. Tako sva 10 km pretekla v 45 min, 20 km pa v 1:30 . Zaenkrat mi je kazalo zelo dobro, tako da sem bil kar malo presenečen, če pomislim na virozo. Kilometri so se vrstili eden za drugim. Maratonsko razdaljo sem pretekel v času  3:34:00 . Kljub manjšim krizam sem se vedno nekako pobral in prispel v cilj v času 5:23:37 in bil s časom zelo zadovoljen, saj sem zaradi viroze pričakoval čas okoli šestih ur.



                                    Miro na podelitvi priznanj in medalj

Absolutno sem zasedel 20.mesto, v kategoriji  M 50 - 54 pa 3. mesto.
 Ko smo se vračali domov smo se ustavili pri meni doma, kjer nas je žena Zdenka pogostila s slastnim štrudlom in kavo.


Ni komentarjev:

Objavite komentar