torek, 31. marec 2015

4 urni tek Lenart ( 29.03.2015 - poročilo )

Po supermaratonu sem si vzel dva dni počitka, da sem si malo odpočil in zacelil žulje. Nato sem v sredo v počasnem tempu odtekel 19 km. Ker sem se odločil, da grem v nedeljo na 4 urni tek v Lenart, ta teden nisem več tekel. Kot sem prebral iz razpisa se bo teklo na hipodromu v krogu, ki je dolg 1080 m, peščena podlaga. Za cilj sem si zadal, da bi pretekel okoli 45 km, kar bi bil dober trening.      
  Okoli 9:00 ure sem krenil na pot. Ko sem prispel sem se najprej prijavil. Tokrat sem prvič doživel, da so mi štartno številko napisali na roko. Izvedel sem, da se bodo krogi šteli, za kar bodo poskrbela določena dekleta. 



                                                  Stari znanci


                                                     Miro, Zmago

Prijavljenih je bilo okoli 40 tekmovalcev. Ob 10:00 uri smo štartali. Sonce je že kar toplo pripekalo. Štartal sem na polno ter nekaj časa celo vodil, dokler me ni prehitel domači tekmovalec, ki pa je po dveh urah omagal. Tako sem zopet prevzel vodstvo in ga držal skoraj do konca. 



                                 Miro, v ozadju zmagovalec Leon


                                Sonce, kljub vetru močno pripeka

Malo pred koncem sem moral priznati premoč tekmovalca, ki me je prehitel za en krog. Uspelo mi je uresničiti svoje želje, saj sem naklepal 45 km ter absolutno osvojil 2. mesto.

Po tuširanju se nam je prilegel topel obrok, ki smo ga imeli v domači gostilni, kjer je bila tudi podelitev medalj. 


                                                                                                                                                                     Miro prejel medaljo in nagrado za 2.mesto



Ni komentarjev:

Objavite komentar