ponedeljek, 28. september 2015

Ultramaraton Celje - Log.dolina ( 05.09.2015 - poročilo )

Ker več kot mesec dni nisem bil na nobeni tekmi ter sem bolj malo treniral  (zaradi poškodbe ), mi je bil glavni cilj uspešno končati ultramaraton, ki je bil že deseti zapovrstjo.

Z petka na soboto je celo noč lilo kot iz škafa. Prenehalo je malo pred startom, ki je bil ob šesti uri. Začel sem zelo počasi, družbo mi je delal Zmago Horvat. Nekje do 20 km sva tekla skupaj, nato pa je moral Zmago v "koruzo ".


                                                       Zmago, Miro


                                                  Miro, Robi Kern

V nadaljevanju sem se pridružil dvema tekačema, ki smo skupaj tekli do Mozirja. Tam sem se malo okrepčal ter nadaljeval skupaj z Zdravkom in Marjanom, ki sta tudi imela težavo z poškodbo. Malo pred Ljubnem ob Savinji nas je prehitel Zmago. V prijetni družbi mi je čas hitro mineval. Z Zmagom smo se zopet srečali malo pred Lučami, kjer je zopet zaostal za nami. Na okrepčevalnici v Lučah se je dobro prilegla topla juha. Počasi je začelo deževati. Čakalo nas je še 17 km do cilja.


                                               Dež lije kot iz škafa


                                     Zmago, Miro, Zdravko, Marjan

Malo pred Solčavo, pa se je vlilo kot iz škafa. Voda je pritekala z vseh strani, po cestišču je tekla voda. Naenkrat sem imel v copatih polno vode. Pridruži se nam tudi Zmago, ki pa nato gre naprej. Ko smo prispeli v cilj, pa je dež prenehal. V cilj smo bili v času  8:21:50 . Najprej je sledilo tuširanje, nato pa topli obrok ( pasulj ) ter pivo, ki je zelo pasalo.


Ni komentarjev:

Objavite komentar