nedelja, 30. junij 2013

4.večerni tek čez Ptujski grad ( 29.06.2013 - poročilo )

Tega 5,7 km teka se sploh nisem nameraval udeležiti. Po popoldanskem šihtu, ko sem prišel domov, mi je žena Zdenka omenila, če bi šel  na Večerni tek čez Ptujski grad. Hitro sem spakiral stvari in že sva se peljala proti Ptuju.
    Po dvigu startne številke sem se šel ogrevat. Srečal sem kar nekaj znanih obrazov. Ob 20. uri je bil start izpred Term Ptuj. Začel sem na polno, saj pri takšnih kratkih tekih nimaš kaj taktizirati. Prvi km sem prelaufal  v času 3:45 min, kar sem bil zelo presenečen. Na drugem km je čas pokazal 7:41 min. Potem je tempo malo padel, ker je sledil vzpon na Ptujski grad. Nato spust in še okoli 2 km do cilja po ravninskem delu. V cilj sem pritekel v času 23:50 ( povprečje 4:11 min/km ) in se uvrstil absolutno na 24.mesto ter na 4.mesto v svoji kategoriji. S časom sem bil več kot zadovoljen, saj sem računal, da bom tekel več kot 24 min. Po podelitvi pokalov in medalj je sledilo žrebanje startnih številk za praktične nagrade, ki so jih podarili sponzorji.Okrepčali smo se tudi z sladoledom, ki je bil različnih okusov.



Ni komentarjev:

Objavite komentar