nedelja, 14. junij 2020

4 urni tek Lenart (13.06.2020 )

Po koronavirusu prva tekaška prireditev, ki sem se jo letos udeležil.

Vztrajnostni tek na hipodromu Polena v Lenartu je ponavadi v mesecu marcu, ki nam služi kot odlična priprava za prihajoče podvige. Koronavirus je naredil svoje, zato se je vse malo zamaknilo.

V soboto zjutraj se z Zmagom odpeljeva v Lenart na 4 urni tek. Obetal se je lep sončen dan. Presenečen sem bil glede udeležbe, saj se je zbralo malo tekačev. Znanih obrazov tokrat ni bilo. Teklo se je v krogu, ki je meril 1080 m. S pametnimi urami, ki so imele naloženo aplikacijo za tek smo merili pretečeno razdaljo.





                                       Pred startom 4 urnega teka

Ob 10. uri smo začeli s 4 urnim tekom. Nekateri so začeli dokaj hitro. Sam se nisem oziral na druge, tekel sem svoj tempo, ki mi je odgovarjal. Sonce je začelo čedalje bolj pripekati in vse več jih je končalo z tekom. Sam nisem bil pravi, videlo se je, da mi manjka še kilometrine, obenem pa sem imel še težave z krči. Problem sem imel tudi s pametno uro, ki mi ni kazala prave razdalje. Tako sem v 4 urah naklepal 33,77 km.




                                                  Miro in Zmago

Po podelitvi priznanj je bilo žrebanje lepih nagrad. Upam, da mi bo šlo drugo leto bolje.


Ni komentarjev:

Objavite komentar