nedelja, 24. maj 2020

Šentiljska pot - štiridesetič ( 23.05.2020 )

Včasih si mislim, česa je človek vsega sposoben. Nikoli si nisem predstavljal, da mi bo uspelo tolikokrat ponoviti Šentiljsko planinsko pot. Ponavadi smo se s tekači dobili za Prešernov kulturni praznik in skupaj odtekli to 53 km razdaljo. Šlo je predvsem, da se vidimo, družimo in kakšno rečemo ter da naredimo daljši trening pred novo tekaško sezono.

Ne vem, kaj se je lani zgodilo v moji glavi, da sem prišel na idejo, da bi jo v enem letu desetkrat ponovil. Živim, tik pod Pohorjem, kjer imam vse pogoje za tek v prečudoviti naravi. Mogoče je bil razlog odkrivanje nekaj novega, spremenjenega kar bi me pritegnilo, da bi užival. Ni me motilo, da bi se moral vsakič peljati okoli 25 km do Šentilja, kjer se začne Šentiljska planinska pot. Nikoli se nisem odpravil na to preizkušnjo s težkim srcem, vedno sem hrepenel, komaj čakal. Ne vem ali obstaja tam takšna pozitivna energija, ki me obdaja, da me tako vleče. Če pomislim, da sem se na pot vedno podal po nočnem delu, ko bi se marsikdo raje ulegel k počitku. Večinoma se na pot odpravim sam, tu pa tam najdem kdaj kakega spremljevalca, ki ga rade volje popeljem. Spoznavanje krajev, prijaznih ljudi, prečudovita narava ter profil trase so mi prirasli k srcu. Marsikdo si misli, da nisem normalen, vendar jaz samo zamahnem z roko in si mislim svoje.









                                       Šentiljska pot - 40 ponovitev


Ob 14:00 uri sem končal Šentiljsko potv času 8 ur in 30 min.


Kontrolne točke :

  1. Šentilj - gostilna Belna                             05:30

  2. Gradišče - Novine                                    05:50
                                   
  3. Brod na Muri - Sladki Vrh                        06:50

  4. Kmetija Sirk - Zg.Velka                            07:21

  5. Kmetija Zver - Trate                                 08:07

  6. Marija Snežna - Zg.Velka                         08:55

  7. Rajšpova gomila - Sp.Velka                    09:24

  8. Lovski dom - Vranji Vrh                           10:15
  
  9. Kmetija Gaube - Šentilj                            11:16

10. Kmetija Eferl - Kaniža                              11:55

11. Kmetija Krsnik - Cirknica                         12:22

12. Brloga                                                       13:12

13. Gostilna Belna                                          14:00



Ni komentarjev:

Objavite komentar