četrtek, 25. junij 2020

Šentiljska pot - enainštiridesetič ( 22.06.2020 )

Nenehno deževje mi je preprečilo, da bi se lahko prej podal na Šentiljsko pot.

V ponedeljek je bila obetavna vremenska napoved, zato sem se odločil, da krenem na pot. Pozna se, da je dan daljši, daniti se začne že po 04:00 uri zjutraj. Ob 04:30 uri sem se podal na pot. Takoj, na začetku me je pričakala zaraščena pot s trnjem in koprivami. Teren je bil razmočen in blaten, na nekaterih mestih je bilo spolzko, zato je bila potrebna večja pazljivost. Toda, v nadaljevanju sem bil presenečen, kako je bila pot urejena ( pokošena trava ).









                                   Danes imel idealne razmere za tek


Ob 13:24 uri sem končal Šentiljsko potv času 8 ur in 54 min.


Kontrolne točke :

  1. Šentilj - gostilna Belna                             04:30

  2. Gradišče - Novine                                    04:53
                                   
  3. Brod na Muri - Sladki Vrh                        05:59

  4. Kmetija Sirk - Zg.Velka                            06:32

  5. Kmetija Zver - Trate                                 07:22

  6. Marija Snežna - Zg.Velka                         08:15

  7. Rajšpova gomila - Sp.Velka                    08:42

  8. Lovski dom - Vranji Vrh                           09:39
  
  9. Kmetija Gaube - Šentilj                            10:43

10. Kmetija Eferl - Kaniža                              11:23

11. Kmetija Krsnik - Cirknica                         11:47

12. Brloga                                                       12:36

13. Gostilna Belna                                          13:24


Ni komentarjev:

Objavite komentar