sreda, 3. oktober 2012

3.EKO Maraton ( 16.09.2012 - poročilo )

Po dolgem času sem se zopet odločil odteči polmaraton.Zanimalo me je,v kakšnem času ga lahko pretečem.Ta polmaraton sem enkrat že pretekel in sicer v času  1:36:25.
  Polmaraton je potekal v Mariboru.Start je bil ob 10.uri.Vreme je bilo rahlo oblačno,idealno za tek.Na startu sem srečal Avgusta Manfredo,ki je bil zajček za 1:30:00.Držal sem se ga nekje do 5.km,potem pa sem ga pustil naprej,ker je imel zame prehud tempo.Na 10.km sem imel čas 43,52 min.Bolj,ko sem se bližal cilju,bolj je začelo sonce pripekati.V cilj sem pritekel v času 1:32:06.V cilju sem srečal,kar nekaj znanih obrazov.Pogovarjal sem se z Erotom,ki me je vprašal,če grem naslednji vikend na polmaraton v Varaždin. Odgovoril sem mu,da ne grem.Ko pa sem prišel domov,pa sem si premislil in se prijavil.

                                     

                                                   Miro v cilju



Ni komentarjev:

Objavite komentar