sreda, 3. oktober 2012

18.Varaždinski polmaraton ( 23.09.2012 - poročilo )

Ko sem malo pobrskal po arhivu,sem ugotovil,da sem leta 2008,že tekel ta polmaraton.Prelaufal sem ga v času 1:30:32.Tako,da mi je bila trasa proge sedaj poznana.
      V nedeljo zjutraj,okoli pol osme ure sva se z ženo Zdenko odpeljala v Varaždin.Malo sva "lutala" po mestu,preden sva našla stadion "Svoboda",kjer je bil start polmaratona.Po dvigu startne številke,sem šel na ogrevanje.Ker je bilo oblačno vreme,sem upal na kakšen boljši rezultat,od prejšnega polmaratona.Start je bil ob 10.uri.Začel sem kar hitro,tempo okoli 4:10 min/km.Na 10.km sem imel čas 41,55 min.Po 11.km sem vzel gel.Problemov nisem imel.V cilj sem pritekel v času 1:31:05,povprečni tempo 4:19 min/km in za minuto izboljšal čas od prejšnega polmaratona.



                                Miro v gužvi -  na začetku polmaratona

Ni komentarjev:

Objavite komentar