nedelja, 24. junij 2012

Gorski tek po Pohorju ( 02.06.2012 - poročilo )

Tokrat sem prvič odlaufal ta tek,saj sem prej zmeraj laufal daljšega iz Slov.Gradca do Maribora,ki je bil dolg 65 km.Tek poteka po markirani poti od Rogle, do koče na Pesku, Šumika, Areha, mimo hotela Bellevue do DRAŠ centra.Dolžina teka je cca 31km.
Po nočni službi sem se okoli 7.ure zjutraj odpeljal do DRAŠ centra,ki je pod Pohorjem,od koder smo se z avtobusom odpeljali na Roglo,kjer je bil štart teka.V planu sem imel,da s progo opravim pod tremi urami.Na Rogli nas je pričakala megla,vreme pa je bilo idealno za tek.Ob 11.uri smo štartali.Laufal sem skupaj z Francijem Kotnikom iz Zreč,ki se zadnje čase vse pogosteje srečujeva na tekih.Od samega začetka sva štartala malo rezervirano,nato pa sva tempo počasi stopnjevala.Kjer je bila proga navzdol,sva imela tempo pod 4:00 min/km.Odlično nama je šlo,dokler nisva zašla,toda ne po svoji krivdi.Nekdo nam je malo ponagajal z označbami in tako sva izgubila veliko časa in naredila odvečne km,da sva prišla na pravo pot.Tako sva ujela komaj zadnj tekače.Motivacija nama je v trenutku padla,zato sva v počasnem tempu nadaljevala do cilja.Razočarana sva prispela v cilj, v času 3:40:33 in naredila odvečnih 6 km.Sedaj komaj čakam drugo leto,da naredim "popravni izpit" in dosežem željeni cilj.

                                         Čakanje na štart

                                 Fotografiranje pred štartom

Ni komentarjev:

Objavite komentar