nedelja, 24. junij 2012

2.Tek ob Dravi (17.06.2012 - poročilo )

Leto je hitro na okoli in zopet sem se udeležil Teka ob Dravi.Lani na 5 kilometrski razdalji,letos pa na 10 km.Štart teka je bil ob 11. uri.Sonce je že pošteno pripekalo.Začel sem dokaj hitro,toda po prvem kilometru se proga rahlo dvigne in tempo je občutno padel.Ko pa se je proga zravnala, sem nadaljeval v enakomernem tempu 4:25 min/km.Ves čas sem laufal skupaj z Žarkom  Močnikom.Šele v ciljnem šprintu mi je uspelo,da sem ga prehitel.Deset kilometrsko razdaljo sem prelaufal v času  46:04 .S časom sem bil zelo zadovoljen,saj hitrosti na trenigih ne treniram.
Po teku,pa je najbolj prijala osvežitev v bazenu.

                                 Miro in Žarko Močnik

                                          Miro v cilju

Ni komentarjev:

Objavite komentar