nedelja, 24. junij 2012

16.Nesov tek (22.05.2012 - poročilo )

Ker nisem imel delovnih obveznosti sem se udeležil Nesovega teka.ZZ mestni tek je bil  letos šestnajsti zapovrstjo. Gre za enega največjih brezplačnih tekov, katerega posebnost je tudi to, da je start v samem mestnem jedru Maribora. Rdeča nit prireditve je predvsem druženje ob zdravi zabavi, torej ob športu, spremlja pa jo tudi bogat program. Kar dela prireditev je edinstveno je to, da trasa teka poteka skozi največji nakupovalni center in da prvih 1000 udeležencev prejme majico. Teklo se bo po dveh trasah, daljši, ki meri 6,5 km in krajši, 3 km. Prireditev je torej primerna za vsakogar.
Prijavil sem se na 6,5 km.Vreme je bilo oblačno,pred tekom je tudi deževalo.Štart je bil ob 18.uri.Takoj po štartu sem tekel,kolikor se je pač dalo.Ta tek sem vzel kot trening hitrosti.V cilj sem pritekel v času 27,10 min,to je tempo okoli 4,10 min/km .

                                          Malo pred štartom

                                        Miro malo pred ciljem

Ni komentarjev:

Objavite komentar