torek, 6. september 2011

8.Gorski tek na Sv.Duh ( 28.08.2011 - poročilo )

Start Osnovna šola Selnica ob Dravi, cilj gostilna Heric Sveti Duh na Ostrem vrhu. Dolžina trase - 13,8 km, gorska proga z različno konfegoracijo terena, višinska razlika od starta do cilja je približno 700 m nadmorske višine.Proga je delno asfaltne podlage in večinoma makadamske podlage.Vreme je bilo oblačno,idealno za tek.
 Zbralo se je 28 tekačev in 10 tekačic.Letos sem se že drugič udeležil tega teka.Začel sem dokaj hitro.Prvi km še dokaj ravninski,v času 4,25 min/km,nato pa večinoma vzpon do 9 km,ki sem ga kar lepo premagoval,tempo pa je bistveno padel.Kar dolgo sem bil v družbi Meža Staneta,ki mi je naenkrat rahlo pobegnil.Ko pa se je malo zravnalo ali pa se je začelo spuščati,sem dodal "gasa" in tekel na "polno".Tako sem do cilja ujel in prehitel še kar nekaj tekačev.Za Stanetom sem zaostal okoli pol minute.Svoj najboljši čas,pa sem izboljšal za 2,5 min,ki sedaj znaša 1 :13:02 .


                                          S časom  1:13:02  zelo zadovoljen


1 komentar: