torek, 23. avgust 2011

Trening z ultramaratoncem Zdravkom Baričem

V soboto, 20.08.2011 se je odzval povabilu in me obiskal Zdravko Barič z Poldko.Zelo sem bil vesel njegovega obiska,saj sva sedaj imela veliko časa za pogovor o raznih tekaških temah.Okoli 13.ure,v največji vročini sva se odločila,da naredima en tekaški trening na Pohorje.Izbral sem, kar zahtevno 30 km progo,ki jo sam večkrat treniram ;
Dom - Slivnica - Križna kapela - Kmetijska fakulteta ( Pivola ) - Belvi - Pljučna bol. - Slivnica - Dom .
Po ravnini nama je šlo še kar dobro,tempo je bil bolj počasen.Zdravkota je zanimalo,koliko lahko zdrži in koliko je izgubil od takrat ,ko je še redno treniral.Ko sva prispela do Kmetijske fakultete,pa se začel kar nekaj km vzpon do Belvija.Zdravko ga je kar dobro premagoval,malo pred vrhom ,pa je omagal,zato sva nato hodila.Sam nisem imel nobenih težav.Na Belviju sva se osvežila s pijačo,nato pa nadaljevala proti domu.Pri Zdravku se je že vidno poznala utrujenost,zato sva malo tekla in malo hodila.Vedel je,da brez treninga ne gre.Moja napaka je bila,da sem izbral prezahtevno in predolgo progo,glede na njegove trenutne sposobnosti.Zaželel sem mu,da se čim prej vrne v staro formo.

                                           Ultramaratonec Zdravko Barič

Ni komentarjev:

Objavite komentar