torek, 23. avgust 2011

30.Maraton kralja Matjaža ( 13.08.2011 - poročilo )

V soboto,13.08.2011 se je v Črni na Koroškem preko 100 tekačic in tekačev udeležilo jubilejnega maratona kralja Matjaža. Teklo se je na 21, 10, 3 kilometre in 800 metrov.
Na najdaljši razdalji so tekači po štartu na štadionu zavili desno po Pristavi, mimo Kumra do Napotnika, tu pa so se obrnili in šli mimo štadiona proti središču Črne skozi Rudarjevo, v Žerjavu pa so zavili desno proti Jazbini. Pri Transformatorju so obrnili in tekli nazaj proti štadionu.Malo več kot po mesecu dni aktivnega počitka sem se že petič zapovrstjo udeležil tega teka na 21 km.Vreme je bilo idealno za tek.Skoraj celo progo sem tekel v spremstvu Vesne Pliberk in Daneje Grandovec.Najbolj zanimivo je,da mi je uspelo do sekunde odteči isti čas kot lani 1:35:36 .Tako,da sem bil z tekom zelo zadovoljen,saj sem zadnji mesec bolj malo treniral.Še pred tem sva z ženo Zdenko obiskala znanega in dobrega tekača Zdravka Bariča,ki živi v Slovenj Gradcu.Zelo me je zanimalo,kaj se dogaja z njim,saj ga ni več videti na nobeni tekaški prireditvi.Povedal mi je,da si je zaradi zdravstvenih težav vzel leto dni pavze in da se bo probal počasi vrniti v staro formo.Povabil sem ga z Poldko,da nas obiščeta.Obenem sem rekel Zdravkotu,da vzame s seboj športne copate,da naredima en trening po Pohorju.Z veseljem se je odzval povabilu.

                                           Štart 30.Maratona kralja Matjaža
                                            Do sekunde isti čas kot lani

Ni komentarjev:

Objavite komentar