sobota, 10. september 2011

6.obletnica tekaške kariere 2005 - 2011

Jutri bo minilo natanko 6 let od mojega prvega teka Belvi - Areh - Belvi ( 12 km ).Še kako dobro se spomnim,kako sem prestal ta tekaški krst,brez vsakršnega treninga.Bil sem zadnji,za progo pa sem potreboval 1:11:23 .Takrat je bil zmagovalec Lehner Branko s časom 42,24 min.Hitro sem spoznal,da brez treninga ne gre.Najboljši čas sem dosegel lani,ko sem opravil s progo v času 50,03 min.Vsako leto,če je le možno se udeležim tega teka,ki mi bo za vedno ostal v spominu.
 Zato se bom tudi jutri udeležil 37.gozdnega teka Belvi - Areh - Belvi.Obenem,pa bo to zadnji trening pred Ultramaratonom Zagreb - Vukovar 344,1km,ki se začne v torek 13.09.2011 .To bo že moja tretja udeležba in najverjetnejša zadnja.

                            Tako sva izgledala pred 6. leti ;  ZdravkoC - miroR

1 komentar:

  1. Dober tek danes na jubilejnem Belvi-Areh-Belvi!
    Predvsem pa srečno, dober tek in lahke noge med Zagrebom in Vukovarjem!
    V šestih letih se ti je na tvojih ultrapodvigih nabralo lepo število kilometrov...ČESTITKE! lp, vencelj

    OdgovoriIzbriši