torek, 7. junij 2022

Polmaraton Radenci ( 21.05.2022 )

Po dveh letih zatišja je start Maratona treh src v Radencih ponovno oživel. V soboto, 21. maja 2022, je bila priljubljena tekaška prireditev, ki velja za najstarejšo v regiji, praznovala je svoj 40. jubilej. Po dveh virtualnih tekih, ki sta poskrbela za neprekinjeno tradicijo, je Maraton treh src prvič od razglasitve epidemije COVID-19 spet potekal »v živo«. 




                        
                              Udeleženci teka iz Pošte Slovenije







Prijavil sem se na polmaraton, ki sem ga tekel prvič v Radencih. Zaradi plačane štartnine sponzorja sem tekel pod okriljem Pošte Slovenije. Štart je bil ob 9:00 uri. Vreme je bilo soparno. Prvih 10 km sem tekel skupaj s Konradom, nato pa sem malo pospešil ter tek nadaljeval sam. V cilj sem prispel v času 2:00:38 . 

Žena Zdenka in njeni prijateljici so bili na pohodu, ki so ga uspešno zaključile.


Ni komentarjev:

Objavite komentar