ponedeljek, 27. junij 2022

Nočna 10-ka Bled ( 25.06.2022 )

Ker se je govorilo, da bo letos zadnja izvedba Nočne 10-ke sem se odločil, da je ne smem zamuditi. Minilo je že 14 let, odkar sem se nazadnje udeležil te prireditve. Takrat sem bil še na začetku tekaške kariere, zato sem dosegel super čas 42,08 min.



V soboto dopoldne sva se z ženo ter vnukom Enejem odpeljali na Bled. Ko smo se nastanili v apartma smo se odpravili  na sprehod k jezeru. Pozna se, da veliko ljudi obišče ta čudoviti kraj. V popoldanskih urah, ko je vnuk Enej legel k počitku sem šel dvignit štartno številko in darilno vrečko. Okoli 20. ure smo se podali proti štartu teka

Ob 21:00 uri smo štartali. Nekih planov nisem imel, cilj mi je bil uspešno končati Nočno 10-ko. Ob trasi sta  me spremljala in bodrila žena in vnuk Enej. Trasa je kar razgibana. Vreme je bilo soparno. V cilj sem pritekel v času  53:49 min. Takoj po teku smo se odpravili do apartmaja in legli k počitku. V nedeljo zjutraj smo se odpeljali domov.












                                         Z nama prvič vnuk Enej





    
                                   Najverjetnejša zadnja Nočna 10-ka


Vnuk Enej nama je lepo popestril tekaški vikend. Res je pravi sonček. Upam, da bo še več takih trenutkov.


Ni komentarjev:

Objavite komentar