sobota, 2. marec 2019

Šentiljska pot - šestič ( 23.02.2019 )

Teden je bil naokoli in zopet sem se podal na Šentiljsko pot, v solo varianti. Štartal sem isto kot prejšni teden, torej ob 06:30 uri. V planu sem imel izboljšati prejšni čas, ki je do sedaj moj najboljši ( 08:44 ).


                                                   Kraj Ceršak


                                       Kontrolna točka Brod na Muri


                                       Kontrolna točka kmetija Sirk


                                                     Kraj Zg.Velka


                                                      Vranji Vrh


                                                         Brloga

Vseskozi me je spremljalo lepo vreme. Na trenutke je sonce kar močno pripekalo, zato sem moral dosti piti. Prvič sem meh napolnil v Zg.Velki, drugič pa pri kmetiji Gaube. Tu pa tam so me malo ovirali psi, ki so se zaganjali proti meni. Ob 14:07 uri sem prispel do gostilne Belna ter končal Šentiljsko pot v 7 urah in 37 min. Tako sem skoraj za eno uro izboljšal svoj najboljši čas.


 Kontrolne točke :

  1. Šentilj - gostilna Belna                             06:30

  2. Gradišče - Novine                                    06:50
                                   
  3. Brod na Muri - Sladki Vrh                        07:53

  4. Kmetija Sirk - Zg.Velka                            08:19

  5. Kmetija Zver - Trate                                 09:01

  6. Marija Snežna - Zg.Velka                         09:44

  7. Rajšpova gomila - Sp.Velka                    10:03

  8. Lovski dom - Vranji Vrh                           10:47
  
  9. Kmetija Gaube - Šentilj                            11:39

10. Kmetija Eferl - Kaniža                              12:13

11. Kmetija Krsnik - Cirknica                         12:31

12. Brloga                                                       13:22

13. Gostilna Belna                                          14:07


Ni komentarjev:

Objavite komentar