sobota, 2. marec 2019

Šentiljska pot - petič ( 16.02.2019 )

Po dobrem tednu, ko sem uspešno opravil s Šentiljsko planinsko potjo, sem se zopet podal na pot. Toda tokrat, v solo varianti.


Po nočnem "šihtu" sem se z avtom odpeljal v Šentilj, natančneje do gostilne Belna, kjer se začne Šentiljska planinska pot. Za spremembo sem tokrat štartal ob 06:30 uri, ko se je začelo daniti. Posebej sem pozornost usmeril na markacije, da ne bi krenil s poti. Napovedano je bilo lepo vreme. Dokler se ni otoplilo, je bila pot pomrznjena. Lepo sem napredoval. Na poti proti kontrolni točki Rajšpova gomila sem srečal Rajkota Korožijo, s katerim sva malo poklepetala.



                                                    Rajko in Miro


                                  Rajšpova gomila - kontrolna točka

                                             
                                        Lovski dom na Vranjem Vrhu

Pot sem nato nadaljeval proti Lovskemu domu, ki je v Vranjem Vrhu. Na enem odseku nisem bil dovolj zbran, zato sem skrenil s poti. Znašel sem se že na polovici poti do kontrolne točke Kmetija Gaube. Nič, moral sem se vrniti nazaj. Ko pridem do kontrolne točke Lovski dom, zopet srečam Rajkota. Na srečo, se potem do konca Šentiljske poti nisem izgubil. Ob 15:14 uri sem prispel na cilj, ki je pri gostilni Belna, kjer sem začel. Tako, sem za pot potreboval  08 ur in 44 min.




 Kontrolne točke :

  1. Šentilj - gostilna Belna                             06:30

  2. Gradišče - Novine                                    06:52
                                  
  3. Brod na Muri - Sladki Vrh                        07:55

  4. Kmetija Sirk - Zg.Velka                            08:21

  5. Kmetija Zver - Trate                                 09:03

  6. Marija Snežna - Zg.Velka                         09:50

  7. Rajšpova gomila - Sp.Velka                    10:19

  8. Lovski dom - Vranji Vrh                           11:35
 
  9. Kmetija Gaube - Šentilj                            12:29

10. Kmetija Eferl - Kaniža                              13:09

11. Kmetija Krsnik - Cirknica                         13:29

12. Brloga                                                       14:20

13. Gostilna Belna                                          15:14


Ni komentarjev:

Objavite komentar