torek, 28. april 2015

24 urni tek Sarvar ( 25./26.04.2015 - poročilo )

Teden dni po Formaratonu, sem se podal na novo preizkušnjo, na 24 urni tek v Sarvar. Minilo je že nekaj časa, odkar sem nazadnje odtekel takšen tek. Zanimala me je predvsem moja pripravljenost, saj sem letos vidno zmanjšal kilometražo na treningih.



                                        Miro na ogledu mesta Sarvar


                                                Grad z obzidjem

V petek,  24.04.2015 sva se z ženo Zdenko odpravila na pot. Po približno treh urah vožnje sva prispela v Sarvar, ki leži na bregovih reke Rabo in ima skoraj 16 000 prebivalcev. Mesto je postalo turistično središče mednarodnega slovesa. Pomembne znamenitosti so grad z obzidjem, arboretum ( naravni rezervat ), terme - wellness, baročna cerkev. Po nastanitvi,v prečudovitem apartmaju z balkonom sva šla na ogled mesta. V popoldanskih urah smo se srečali z Matjažem Bukovcem in njegovo družino. Martjaž se je prijavil na 12. urni tek isto kot lani , ko je zasedel odlično 2. mesto. Po dvigu štartnih številk je sledila past - party.



                                              Matjaž Bukovec  in  Miro


                                                    Miro  pred štartom


                                                  Še zadnji napotki

 Sobotno jutro nas je pričakalo sončno vreme, kar pa mi ni bilo najbolj po godu. Rajši bi videl, da bi bilo oblačno. Ob 10. uri smo štartali. Kar nekaj krogov sem odtekel skupaj z Matjažem. Hitro sem opazil, da imam prehiter tempo, zato sem zmanjšal. Sonce je čedalje bolj pripekalo, zato je bilo potrebno dosti piti. Občutek je bil zaenkrat dober, problemov nisem imel. V prvih petih urah sem naklepal okoli  55 km.


                                            Sonce neusmiljeno pripeka

Zaradi vročine mi je tempo kasneje nekoliko padel, tako da sem v osmih urah odlaufal okoli  74 km. Nato, pa so se začele težave. Težke noge in želodčne težave so me prisilile, da sem moral prekiniti s tekom. Odšel sem na dve urni počitek - spanje. Psiha je naredila svoje, nisem več imel motivacije, da bi dosegel željeni cilj, zato sem s počitkom nadaljeval do tretje ure zjutraj. Zavedal sem se, da je že vsega konec. Za trening sem šel še odlaufat okoli  20 km in nato dokončno končal s tekom. Analiza je pokazala, da sem imel 12 ur počitka. Tako sem v 12 urah  odlaufal  106 km. Nič ne morem, kajti tokrat se mi ni izšlo. Vreme je naredilo svoje, kar je bilo usodno za kar nekaj tekmovalcev.


Ni komentarjev:

Objavite komentar