sreda, 22. oktober 2014

Valamar Trail 73 km ( 04.10.2014 - poročilo )

V petek 03.10.2014 popoldan sva se z ženo odpeljala v Rabac. Zaradi cestnih del na Uncu sva na Vrhniki zavila z avtoceste ter pot nadaljevala po stari cesti. Vožnja je bila zato malo daljša. Ko sva prispela je bila že tema. Najprej sva se nastanila in šla čimprej večerjat, da ne bi ostala brez obroka. Srečala sva veliko znanih obrazov. Po večerji sem vzel potrebno opremo za trail in šel dvignit štartno številko.


                                            Miro  in Tine Kukolj

Ob osmi uri se je začelo odštevanje in kmalu smo štartali. Tekmovalci so imeli na voljo več različnih variant :  73 km, 53 km, 21 km, 13 km. Sam sem se prijavil za najdaljšo - 73 km. Spremljal nas je čudovit sončen dan, na momente skoraj prevroče za tek. Vedel sem, da sem začel dokaj hitro, saj sem bil v družbi Janija,Tonija, Petra, Marjete.



                                    Peter Macuh,  Miro, Toni  Lekše

Del poti je šlo po isti trasi kot lanskoletna  ISTRA  100 milj. Nekje na 15 km sem se znašel v negotovosti, ker je bila pot slabo označena. S skupnimi napori nekaterih tekmovalcev smo našli pravo pot. Vzpon na goro Glušiči je bil zelo težak. Pot se je strmno vzpenjala, oviralo nas je veliko kamenje. Sonce je neusmiljeno pripekalo. Tempo je začel padati, počasi me je začelo pobirati.



                                                Miro že rahlo utrujen

Nekako sem se prebil do kraja Bartiči  - 51 km. Od tu naprej, pa polomija. Čisto me je pobralo, brez motivacije, tekmovalci so me prehitevali eden za drugim. Začel sem razmišljati, da sem se narobe odločil, da sem izbral najdaljšo varianto. Čisto dovolj bi bilo 53 km, če pomislim, kaj sem vse pretekel zadnji mesec  ( Ultra Trail du Mont Blanc  168 km, Ultramaraton  Celje - Log.dolina  73 km, EKO maraton  21 km  ). Telo se še ni dovolj regeneriralo, tako da bo počitku trebalo nameniti več časa. Nekako mi je uspelo priti do cilja v času  12:29:38 .

               Profil  trase :




Ni komentarjev:

Objavite komentar