torek, 21. oktober 2014

5. EKO maraton ( 14.09.2014 - poročilo )

Teden dni po Ultramaratonu Celje – Log.dolina 73 km, me tokrat čakal  EKO maraton 21 km. Pred tem mi je uspelo narediti tri povprečne treninge s tempom okoli  5,30 min/km. Ker je tek v Mariboru sem si rekel, da domače tekme pa ne izpustim, pa bo -  kar bo. Lani mi ga je uspelo preteči pod  1:30:00. Seveda tega časa ne pričakujem, realno bi bilo okoli  1:45:00.

V nedeljo 14.septembra so bile ulice Maribora ponovno popolnoma zaprte in namesto avtomobilov polne tekačev. Dogodku daje poseben čar dejstvo, da so se vse aktivnosti dogajale v samem centru mesta. Zbralo se je veliko udeležencev tega EKO maratona, ki so se lahko preizkusili na 10 km ali 21 km. Sam sem se podal na 21 km. Začel sem dokaj hitro, saj sem prvih 5 km pretekel pod  22 min. 



                                                                   Miro  ...

      
                                                         ...    proti cilju
                                      
Počutil sem se dobro, tako da nisem imel nobenih problemov. Na 10 km sem bil pod  45 min. Proti koncu, pa mi je tempo malo padel in v cilj sem prišel v času  1:37:21 ter bil s časom več kot zadovoljen.

Ni komentarjev:

Objavite komentar