sreda, 13. december 2023

Svečinska pot - devetintridesetič ( 11.12.2023 )

Zadnje dni je mraz malo popustil, zato sem se odločil, da krenem na Svečinsko pot. V planu imam, da bi do konca leta  40x  uspešno opravil s to čudovito planinsko potjo.

V ponedeljek zjutraj ob 04:49 uri sem se podal na pot. Temperatura je bila  - 1 stopinja celzija. Lokalne ceste so bile posute s peskom, zaradi poledice. Na nekaterih delih poti se je sneg še obdržal. Zaradi zimskih razmer sem bil počasnejši kot ponavadi, saj je varnost na prvem mestu. V Ciringi sem malo skrenil spoti, da sem se izognil domačije, kjer sem imel nazadnje težave s psom, ki je bil odvezan. Tako sem izgubil še nekaj dodatnega časa.




                  
                                                 Zimske razmere


Ob 10:41 uri sem končal Svečinsko pot, v času 05 ur in 52 min.


Kontrolne točke :

Gostilna Fifolt - Sp. Kungota            04:49
  1. Gradiška - Piberčnik                    05:16
  2. Brloga - kapelica                          06:16
  3. Plački vrh - Repolusk                   06:44
  4. Ciringa - Vrezner                          07:13
  5. Kopica - Kren                               07:42
  6. Špičnik - Dreisiebner                    08:32
  7. Slatinski dol - Polc                        09:18
  8. Rošpoh - Brunček                        10:10
Gostilna Fifolt - Sp. Kungota             10:41

Ni komentarjev:

Objavite komentar