petek, 24. marec 2023

Svečinska pot - šestindvajsetič ( 24.03.2023 )

Za vikend je bilo napovedano deževno vreme, zato sem se na hitro odločil, da danes še izkoristim lepo sončno vreme za obisk Svečinske poti. Ob 08:39 uri sem se podal na pot. Že od začetka sem tempo malo dvignil, saj sem hotel popraviti zadnji čas s Svečinske poti, ko sem imel težke noge od 4 urnega teka. Lepo je bilo opazovati naravo, ki se počasi prebuja iz zimskega spanca, vse počasi postaja v zeleni in beli barvi. Zaradi sončnega in vetrovnega vremena, je bila potreba po žeji večja kot ponavadi. Brez problemov mi je čas na Svečinski poti hitro minil.








                    Sončno in vetrovno vreme ter večje potrebe po žeji


Ob 14:07 uri sem končal Svečinsko pot, v času 05 ur in 28 min.


Kontrolne točke :

Gostilna Fifolt - Sp. Kungota            08:39
  1. Gradiška - Piberčnik                    09:03
  2. Brloga - kapelica                          10:00
  3. Plački vrh - Repolusk                   10:24
  4. Ciringa - Vrezner                          10:46
  5. Kopica - Kren                               11:11
  6. Špičnik - Dreisiebner                    11:59
  7. Slatinski dol - Polc                        12:42
  8. Rošpoh - Brunček                        13:33
Gostilna Fifolt - Sp. Kungota             14:07


Ni komentarjev:

Objavite komentar