sreda, 21. september 2022

Brioni, Pula polmaraton ( 16./18.09.2022 )

V petek ob 07:00 uri se pripelje Konrad z ženo po naju ter nato krenemo na pot proti Fažani. Spremljalo nas je močno deževje, "lilo je kot iz škafa ". Pred počivališčem Lom smo stali v koloni, zaradi prometne nesreče. Na srečo, nismo dolgo čakali, največ 15 min. Ustavili smo se na počivališču Lom in si privoščili kavico s rogljičem Približno, čez pol ure smo nadaljevali pot. Bolj ko smo se prebliževali morju, bolj se je začelo jasniti. Dež je prenehal, pokazalo se je sonce. Okoli 11:30 ure smo prispeli v Fažano. Za nekaj minut smo zamudili ladjo, ki je peljala na Brione. Počakali smo na naslednjo, ki je peljala ob 13:30 uri. Ko smo prispeli na Brione, nas je čakala vodička. Skupaj smo odšli na vlakec, ki nas je popeljal po otoku

Nacionalni park  Brioni

V večernih urah smo se odpeljali v Pulo, kjer smo se nastanili v apartma, blizu Arene. Nato smo se odpravili na krajši sprehod ter obenem sva s Konradom dvignila štartno številko, paket za jutrišnji polmaraton.

Dvig štartne številke pri puljski Areni

V soboto se zbudimo v vetrovno in oblačno jutro. Po zajtrku se z avtom odpeljemo do Havajske plaže - majhna prodnata plaža med pečinami, znana po visokih valovih in dostopna po izklesanih stopnicah.

Plaža Havajka

Počasi je začelo deževati, zato smo se hitro odpravili do avtomobila. Odpeljali smo se na ogled Aquariuma

Aquarium Pula na edinstven način predstavi bogastvo flore in favne Jadrana. Namesto vojakov danes v trdnjavi živijo ribe, morski psi in konjički, meduze ter morske želve. Podajte se tudi vi na sprehod skozi vojaško zgodovino Pulja in druženje s čudovitim morskim svetom!

Ogled Aquariuma

Po ogledu Aquariuma smo se vrnili v apartma. Po kosilu smo malo počivali, v pozno popoldanskih urah, pa sva se z Konradom počasi pripravljala za polmaraton. Ker sem si doma poškodoval nart stopala, sploh nisem vedel, če bom lahko tekel, zaradi bolečine. Ob 20:00 uri smo štartali. Kljub bolečinam mi je uspelo polmaraton uspešno končati. Čas je bil tudi temu primeren  2:07:41

Kljub bolečinam, uspešno končan polmaraton

V nedeljo se po zajtrku odpeljemo na Rt Kamenjak. Sprehajali smo se ob obali. S Konradom sva se tudi malo osvežila v morju. V zgodnjh  popoldanskih urah se počasi odpravimo domov.