četrtek, 18. avgust 2022

Svečinska pot - enajstič ( 17.08.2022 )

 Po  dveh dnevih počitka ob Vrbskem jezeru, sem se v sredo podal na Svečinsko pot. Ko sem prispel v Sp.Kungoto do gostilne Fifolt, sem opazil, da je tu eno samo gradbišče. Nisem vedel, kje naj parkiram avto. Ker ni bilo druge možnosti, sem ga parkiral ob cesti. Ob 05:59 uri sem krenil na pot. Vedel sem, da bo peklensko vroče, zato se s časom nisem obremenjeval. Sonce je začelo dokaj hitro močno pripekati, potrebe po žeji so bile čedalje bolj potrebne. Odločil sem se, da nekje na pol poti ( Svečina ), naredim krajši počitek, kjer se osvežim in okrepim. Tako sem tudi storil. Privoščil sem si hladno pivo in pojedel sendvič. Nato sem počasi nadaljeval pot. Večkrat sem se moral osvežiti z vodo, da mi je bilo malo lažje, saj je bila temperatura čez 30 stopinj celzija.









    
                                Spremljala me je peklenska vročina


Ob 12:21 uri sem končal Svečinsko pot, v času 06 ur in 22 min.


Kontrolne točke :

Gostilna Fifolt - Sp. Kungota            05:59
  1. Gradiška - Piberčnik                    06:23
  2. Brloga - kapelica                          07:21
  3. Plački vrh - Repolusk                   07:48
  4. Ciringa - Vrezner                          08:15
  5. Kopica - Kren                               08:41
  6. Špičnik - Dreisiebner                    09:43
  7. Slatinski dol - Polc                        10:35
  8. Rošpoh - Brunček                         11:36
Gostilna Fifolt - Sp. Kungota             12:21


Ni komentarjev:

Objavite komentar