torek, 26. april 2022

Svečinska pot - sedmič ( 25.04.2022 )

Čeprav je minil samo en dan, odkar sem se odpravil na Svečinsko pot, mi v glavi ni dalo miru, da sem ponovno ob 05:30 uri krenil na to prečudovito pot. Obetal se je lep sončni dan. Kmalu se je prikazal sončni vzhod. Na poti proti Stari gori sem ob cesti naletel na srno, ki je onemoglo ležala ob cesti. Ne vem, kaj se ji je zgodilo, bila pa je v zelo slabem stanju. Pot nadaljujem še kar v solidnem tempu, počutje enkratno. Na poti, na Plački vrh srečam dva ježa, ki sta verjetno še spala. Sonce je začelo čedalje bolj pripekati. V drugem delu poti sem tempo malo dvignil, kar se je poznalo na končnem času.










                                
                                   Drugi del poti v bolj hitrem tempu


Ob 10:26 uri sem končal Svečinsko pot, v času 04 ur in 56 min.


Kontrolne točke :

Gostilna Fifolt - Sp. Kungota            05:30
  1. Gradiška - Piberčnik                    05:52
  2. Brloga - kapelica                          06:49
  3. Plački vrh - Repolusk                   07:12
  4. Ciringa - Vrezner                          07:32
  5. Kopica - Kren                               07:55
  6. Špičnik - Dreisiebner                    08:37
  7. Slatinski dol - Polc                        09:14
  8. Rošpoh - Brunček                         09:57
Gostilna Fifolt - Sp. Kungota             10:26



Ni komentarjev:

Objavite komentar