ponedeljek, 20. september 2021

Bovec Blitz maraton ( 18.09.2021 )

Pisalo se je leto 1980, ko so imeli tekači prvič priložnost teči maraton ob bistri reki Soči. Nepozabnih 42 kilometrov večinoma poteka po poteh, kjer vam pogled lahko venomir uhaja na smaragdno zeleno modro krasotico. Žuborenje bistre vode čez skale in skozi korita vas bo spremljalo večji del te pustolovščine.

Trasa Bovec maratona vas bo popeljala skozi skrite kotičke bovške, ob vznožju bovških vršacev vas bodo bodrili prijazni domačini. Bovec Maraton je prireditev za tekaške sladokusce, katera vas ne bo pustila ravnodušne.

Žena Zdenka je kot vedno poskrbela za najem apartmana. V petek, ko sem dobil covid potrdilo, sva se odpravila na pot. Spremljalo naju je deževno vreme, občasno deževalo kot iz "škafa". V italijanski občini Trbiž sva si ogledala Rabeljsko jezero, kjer je posijalo tudi sonce. V popoldanskih urah sva prispela v Bovec.





                                       Utrinki z Rabeljskega jezera


Že od nekdaj sem si zažel odteči Bovški maraton, saj je eden prvih rekreativnih maratonov v Sloveniji. Vedno je prišlo nekaj vmes. Dočakal sem dan, ko sem se pojavil na štartu. Ker nisem več v tisti "top" formi, leta naredijo svoje, tudi treniram manj, mi je bil glavni cilj uživati ter uspešno končati maraton. Zavedal sem se, kaj me čaka. Nekje do 21 km mi je šlo kar dobro, potem pa me je začelo počasi pobirati. Tempo je čedalje bolj padal. Klance sem večinoma prehodil. Poznalo se je, da mi manjkajo treningi daljših tekov. Vseeno, pa sem bil zadovoljen, da sem uspešno končal tako željeni maraton, čeprav rezultat ni bil vrhunski  4:50:50. Vem, da bi bil dosti boljši, če bi ga odtekel, ko sem bil v najboljši formi. Drugače, pa je maraton kar težki, saj je veliko klancev.

Vmesni časi :

10 km  ......     53:34 min
21 km  ......  2:01:57
30 km  ......  3:00:22
42 km  ......  4:50:50



                                             Blitz Bovec maraton


                                                Trasa maratona




                                            Ogrevanje pred štartom








              
                                              Spominska medalja



                                    Kosilo po opravljenem maratonu


V nedeljo sva se vračala preko Vršiča, kjer sva si ogledala Rusko kapelico.





                                            Ogled Ruske kapelice


V popoldanskih urah, pa sva obiskala še Arboretum Voljčji potok.










                                          Arboretum Voljčji potok


Ni komentarjev:

Objavite komentar