ponedeljek, 31. avgust 2020

2. EXPANO nočni glow tek ( 15.08.2020 )

V soboto 15.08.2020 je v Murski Soboti potekal 2. Expano nočni glow tek. Zbralo se je več kot 200 tekačev, ki smo se pomerili na 4,35 km ali 8,7 km razdalji po poteh okoli jezera in njegovi okolici


                         
                                        Na zdravje  -  57. rojstni dan !

                        
                                     Trasa teka ob Soboškem jezeru


Gre za edinstveni tek, saj smo vsi prijavljeni tekači prejeli svetleče pripomočke, s katerimi smo pripravili posebno nočno svetlobno atmosfero. Zaradi koronavirusa smo bili tekači razdeljeni v štiri skupine ter smo štartali z dveminutnim zamikom



                                                 Konrad in Miro


                                                 Čakanje na štart


Sam sem se prijavil na 8,7 km razdaljo, torej dva kroga. Posebnih planov nisem imel, odtekel sem po svojih trenutnih močeh. V cilj sem pritekel v času 46,05 min, povprečni tempo 5,07 min/km. Prejel sem tudi lepo spominsko medaljo. Tako sem osebni praznik preživel v družbi prijateljev.



                                              Zadnji metri do cilja



                                              Spominska medalja


Ni komentarjev:

Objavite komentar