torek, 19. november 2019

Šentiljska pot - sedemindvajsetič ( 18.11.2019 )

Večdnevno slabo vreme mi je preprečilo, da bi se podal na Šentiljsko pot. Vsak dan spremljam vreme in čakam na ugodne razmere.

Tako sem se v ponedeljek zjutraj, kljub težkim vremenskim razmeram ; dež v jutranjih urah, mrzel veter ter blatna in spolzka pot podal na Šentiljsko pot. Ker sem krenil ob 05:55 uri sem potreboval svetilko, ker je bila še tema. Hitro sem prišel do spoznanja, da bo treba danes bolj počasi, saj sem se večkrat za las izognil padcu. Teren je bil moker prekrit z listjem, pod katerim je tu pa tam blato. Dež je nekje po dveh urah prenehal, začelo se je jasniti, pokazalo se je sonce, ki pa ni dajalo neke topline, ker je pihal mrzel veter.








Ob 15:17 uri sem končal Šentiljsko pot, v času  9ur in 22 min.



Kontrolne točke :

  1. Šentilj - gostilna Belna                             05:55

  2. Gradišče - Novine                                    06:17
                                   
  3. Brod na Muri - Sladki Vrh                        07:34

  4. Kmetija Sirk - Zg.Velka                            08:12

  5. Kmetija Zver - Trate                                 09:08

  6. Marija Snežna - Zg.Velka                         10:02

  7. Rajšpova gomila - Sp.Velka                    10:27

  8. Lovski dom - Vranji Vrh                           11:27
  
  9. Kmetija Gaube - Šentilj                            12:34

10. Kmetija Eferl - Kaniža                              13:17

11. Kmetija Krsnik - Cirknica                         13:41

12. Brloga                                                       14:28

13. Gostilna Belna                                          15:17


Ni komentarjev:

Objavite komentar