sobota, 12. oktober 2019

Šentiljska pot - triindvajsetič ( 04.10.2019 )

Vročina je popustila in napočil je čas, da se po dolgem času, zopet odpravim na Šentiljsko pot. Tokrat že 20x v tem letu. Še sam ne morem verjeti, da mi je to uspelo. Je pa res, da je dosti lažje, če greš z lahkim srcem in pri tem uživaš, ko si sam v stiku z čudovito naravo, ki te pomiri ter napolni z pozitivno energijo.

Ko se je začelo daniti ( ob 06:40 uri ) sem krenil na pot. Najbolj me je motila jutranja rosa, ki mi vsakič premoči copate ter mi otežuje nadaljno pot. Zaraščenosti in robidovja se lotim tako, da jih zaobidem. Opazim, da je Planinsko društvo Paloma poskrbelo za popravljalna dela (stopnice, ograja, klopi ).





                                             Vročina je popustila


Ob 15:27 uri sem 20. - ič letos končal Šentiljsko pot, v času  8 ur in 47 min.



Kontrolne točke :

  1. Šentilj - gostilna Belna                             06:40

  2. Gradišče - Novine                                    07:03
                                   
  3. Brod na Muri - Sladki Vrh                        08:12

  4. Kmetija Sirk - Zg.Velka                            08:44

  5. Kmetija Zver - Trate                                 09:31

  6. Marija Snežna - Zg.Velka                         10:19

  7. Rajšpova gomila - Sp.Velka                    10:46

  8. Lovski dom - Vranji Vrh                           11:38
  
  9. Kmetija Gaube - Šentilj                            12:41

10. Kmetija Eferl - Kaniža                              13:24

11. Kmetija Krsnik - Cirknica                         13:46

12. Brloga                                                       14:35

13. Gostilna Belna                                          15:27



Ni komentarjev:

Objavite komentar