ponedeljek, 3. junij 2019

3. Tek pod Pohorjem ( 02.06.2019 - poročilo )

Letos sem se prvič udeležil Teka pod Pohorjem, ki ga organizira občina Hoče - Slivnica. Trasa mi je zelo dobro znana, saj na njej treniram od samega začetka tekaške kariere. Dolžina proge je bila 10 km.


Start v Hočah pri večnamenski športni dvorani, kmalu po startu se zavije v desno na novo povezovalno kolesarsko-sprehajalno pot Hoče-Slivnica. Trasa nato poteka mimo slivniških ribnikov, v Slivnici desno po drevoredu v Čreto. Z leve strani opazimo Slivniški dvorec, v Čreti proga nato zavije v desno, se odcepi v hrib (makadam) – kjer se na razdalji 350 m vzpnemo za 35 m. Stečemo po kratki razgledni poti nad vinogradi, nato sledi spust po gozdni cesti, ko smo znova na asfaltu pa zavijemo levo proti Hočam na razgibano valovito cesto skozi gozd. Znova smo na makadamu, kjer sledi zavoj, navkreber na desno – tam se na razdalji 160 m vzpnemo za manj kot 20 m na Križno kapelo. Sledi spust po gozdu in v naselju zavoj v levo v Zaforšt (Zgornje Hoče), kjer se na 270 m vzpnemo za manj kot 20 m. Iz Zaforšta se priključimo na cesto za Pohorje in tečemo po pločniku ter kasneje po kolesarsko-sprehajalni stezi do Spodnjih Hoč. Naredimo še par korakov med hišicami v Novem naselju in že smo v cilju pri večnamenski športni dvorani.

Kakšnih velikih pričakovanj nisem imel, odtekel sem po svojih zmožnostih. Sonce je naredilo svoje, saj je neusmiljeno pripekalo, postalo je zelo vroče, potreba po žeji je bila velika. Pozna se, da mi manjka hitrost, saj je nisem nič treniral. V cilj sem pritekel v času 51:27 min ter sem s časom zadovoljen, glede na količino treninga.




   
                                   Potreba po žeji je bila velika


Ni komentarjev:

Objavite komentar