ponedeljek, 22. april 2019

11. FORMAraton - 8.urni tek ( 20.04.2019 )

Dobrodelni osemurni tekaški dogodek FORMAraton, ki ga nekdanji vrhunski alpski smučar Jure Košir organizira skupaj Timingom Ljubljana je postregel že s 11. dobrodelno izdajo.

FORMAraton je tako kot vsako leto potekal v Tivoliju. Edinstvenost teka je, da si vsak udeleženec sam določi razdaljo, ki jo bo pretekel med 9. in 17. uro. Razdalja ni pomembna, tekači lahko tek tudi prekinejo, si odahnejo in nato nadaljujejo. Zmaga tisti posameznik oziroma ekipa, ki v osmih urah preteče največ.To je bil pravi družabni dogodek, kjer je bilo poskrbljeno za druženje kot tudi za dobro rekreacijo. Del sredstev, zbranih s prijavnino, je bil namenjen v dobrodelne namene.




FORMAratona sem se že večkrat udeležil, nazadnje leta 2014. Vedno sem zastopal ekipo Tekaški forum - ultra. Poškodba je naredila svoje. Sedaj se počasi vračam na stare tire. Ta osemurni tek je bil zame pokazatelj, kako dolgo lahko funkcioniram, saj je to bil moj prvi tako dolgi tek po poškodbi. Vse sem odklopil ter tekel svoj tempo. Nisem hotel pretiravati, v mislih sem imel dober trening, saj čas za dokazovanje in dobre rezultate še pride. Po štirih urah in pol je nastopila manjša kriza. Toda, rešil me je Gregor Baš, s katerim sva nato skupaj odtekla uro in pol v sproščenem vzdušju. Kriza je minila, tek sem nadaljeval do konca, ki je hitro minil. Zadovoljen sem bil, da mi je uspelo zdržati teči vseh osem ur. V času 8:03:34 sem pretekel 67,760 km. Ekipno, pa je Tekaški forum - ultra brez večjih problemov še 11 - ič ubranil prvo mesto.


                               
                                              Štart FORMAratona




                                                 Utrinki z teka


                                               Podelitev priznanj



       
                                Miro in Zmago na reklamnem plakatu

Ni komentarjev:

Objavite komentar