sobota, 1. november 2014

Dan mrtvih


                              Že več kot štiri leta te ni,
                           ampak moj svet se še vedno okrog tebe vrti,
                           v mislih in dejanjih si mi povsod,
                           spremljaš me,
                           nevidna obkrožaš me,
                           pomagaš mi iti naprej,
                           kažeš mi pot brez mej,
                           kjerkoli ustavim se,
                           zaprem oči, pa spet vidim te,
                           vendar v tem svetu,
                           zelo pogrešam te !




              Lara, počivaj v miru in večna lučka naj ti sveti  !


                                                *****

                                       Največja žalost v življenju je,
            ko v mrliški vežici od lastnega otroka poslavljaš se !


Ni komentarjev:

Objavite komentar