sreda, 2. april 2014

11. Cestni tek Brezje ( 29.03.2014 - poročilo )

Tokrat sem se že drugič udeležil 9 km teka. Lepo vreme in odlična organizacija je privabila veliko udeležencev. Proga mi zelo odgovarjala, saj je bila večinoma ravninska. V planu sem imel, da se čim bolj približam lanskemu rezultatu  (  38,03 min ),  ki je bil zame fantastičen, če gledam na to, da ne treniram intervalov ter da laufam predvsem dolge teke.


                                                      Štart  teka


                                                Miro  sledi  Marjanu


                                           Še vedno v njegovi družbi


                                            Miro malo pred ciljem


   Pri krajših tekih ni taktiziranja. Že od samega začetka je treba iti na polno. Tako sem prvi km odtekel  3,54 min/km , naslednje pa okoli  4,05 min/km . Na  5 km  sem imel čas  20,39 min. Imel sem dober občutek za tek in počutil sem se enkratno. Zadnji km me je malo pobralo, saj je bil tempo  4,19 min/km. V cilj sem prišel v času  37,19 min , povprečni tempo  4,13 min/km  ter za kar nekaj sekund izboljšal lanski rezultat. Konkurenca v moji kategoriji  M 50 - 59   je bila zelo močna, saj je štela 22 udeležencev, sam pa sem dosegel  8. mesto  v kategoriji. Tako, da še kar ohranjam hitrost, ki je pri krajših tekih zelo pomembna.




1 komentar: