torek, 29. oktober 2013

12. Ultramaraton Zagreb - Vukovar ( 15./19.10.2013 - poročilo )


Leto je bilo hitro naokoli in že je prišel čas, ko se je bilo treba ponovno odpraviti na etapni ultramaraton Zagreb - Vukovar, ki znaša  344,1 km. Za letos sem si zadal cilj, dvigniti apetite za eno stopničko. To je vsaj enkrat se uvrstiti med posameznimi etapami med prve tri in izboljšati osebni končni rezultat. Ker v pred- prijavi ni bilo nobenega seznama udeležencev, me je zelo zanimalo, koliko bo prijavljenih in kakšna bo konkurenca. Ko sva z Borisom Ivanovičem prispela v Zagreb sva kmalu izvedela, da je prijavljenih malo število tekmovalcev, vsega skupaj  6 ultramaratoncev. V glavi sem začutil idealno priložnost za dosego svojih ciljev, vendar nikoli ne veš, kaj  vse se ti lahko zgodi na tako dolgem ultramaratonu.


                                            malo pred štartom

                                   
                                          še zadnji napotki sodnika


1. Etapa :   Zagreb - Ivanić Grad   ( 50,6 km )

Pred samim štartom je bilo polaganje venca, padlim žrtvam med vojno. Strel z štartne pištole je naznanil začetek ultramaratona. Vreme je bilo sončno, vetrovno, pravo jesensko. Zaradi varnosti smo tekli skozi mesto v skupini, spremljala nas je policija. Šele nekje po 13 km ( Sesvete )  se je kolona začela raztezati in vsak je lahko tekel svoj tempo. Boris je takoj potegnil naprej, jaz pa za njim. Par km sem ga še gledal v hrbet, nato pa je izginil. Tudi sam sem si naredil kar precejšno prednost pred ostalimi tekači. Šele okoli 35 km me je prehitel prvi tekač. Pot sem dobro poznal, saj sem jo že večkrat pretekel. Brez večjih naporov in v svojem tempu sem pritekel v cilj, v času  4:44:48 . Namestili so nas v rehabilitacijsko bolnico  Naftalan.

Rezultati :

1.  Boris Ivanovič                      Slo                 04:13:35
2.  Elvir  Rakipović                    Cro                04:27:21
3.  Miro Režonja                     Slo                04:44:48
4. Mirko Ervačić                       Cro                05:04:59
5. Duško Štrbac                        Cro                05:12:33
6. Ivo Ančić                              Cro                05:24:59


                                           tek v skupini skozi mesto


                                          Miro v spremstvu policije


2. Etapa :   Ivanić Grad - Novska  ( 72 km )

Po bolj slabo prespani noči in obilnem zajtrku  nas je organizator odpeljal na štart druge etape. Presenetil nas je dež in močan veter, tako da je bilo kar precej hladno. Sam nisem vedel, kako naj se oblečem. Po nekaj kilometerskem teku v skupini sem se že dobro segrel. Ko je Boris potegnil naprej sem mu takoj sledil. Vmes je dež prenehal, posijalo je sonce in postalo je vroče. Zato sem na eni od okrepčevalnic pustil odvečna oblačila in končno nekoliko zadihal.. Šele nekje na 55 km me je ujel Elvir Rakipović in nato sva skupaj nadaljevala do 68 km, potem pa je on malo potegnil, sam pa sem malo za njim prispel v cilj. Pred večerjo je bila podelitev medalj in priznanj za prve dve etapi.

Rezultati :

1.  Boris Ivanovič                      Slo                 06:00:38
2.  Elvir  Rakipović                    Cro                07:03:06
3.  Miro Režonja                     Slo                07:08:01
4. Mirko Ervačić                       Cro                07:28:12
5. Duško Štrbac                        Cro                07:59:32
6. Ivo Ančić                              Cro                08:03:05


                                             Boris in Miro v vodstvu


                                          Miro v svojem tempu


                                             medalji za prvi dve etapi


                                     maser Renato masira Mirota


3. Etapa :  Novska - Slavonski Brod  ( 90,6 km )



Ponoči sem slabo spal. Dosti sem razmišljal o etapi, ki nas čaka.Vedel sem, da bo zelo težka. Po polaganju venca je sledil štart najdaljše etape. Jutro je bilo kar hladno ( 5*C ), vendar se je že kazalo sonce izza oblakov. Ko smo pritekli ven iz mesta je Boris potegnil, jaz pa kot ponavadi takoj za njim. Na okrepčevalnicah sem dosti jedel in pil. Vedel sem,da za tako etapo potrebuješ veliko energije. Nekje na 30 km me je prehitel Elvir. Dan je hitro mineval in počasi sem se prebliževal cilju. Malo pred Slavonskim Brodom me je čakal policist na motorju, ki me je spremljal do cilja. Počasi se je že delal mrak. Tek sem ves čas nadzoroval in tekel v svojem tempu. Proti  koncu sem dosti popustil, saj sem imel kar nekaj prednosti pred naslednjim tekmovalcem in se " šparal " za naslednjo etapo, ki je prav tako zelo zahtevna. Odstopil je eden tekmovalec. Na podelitvi prijel še tretjo bronasto medaljo.

Rezultati :

1.  Boris Ivanovič                      Slo                  08:14:25
2.  Elvir  Rakipović                    Cro                 09:29:57
3.  Miro Režonja                     Slo                 10:31:42
4.  Mirko Ervačić                       Cro                10:42:R41
5.  Ivo Ančić                              Cro                10:58:25
6. Duško Štrbac                        Cro                 odstopil


                                 polaganje venca padlim žrtvam v vojni


                                            vsi dobro razpoloženi


                                           še zadnja fotka pred štartom


                                            Miro in Duško Štrbac


                               Miro prejme priznanje in  še tretjo medaljo


4. Etapa :  Slavonski Brod - Osijek  ( 84 km )

Ker je bila dolga noč sem veliko razmišljal o najtežji etapi, ki je pred nami. Vedel sem, da imam enkratno priložnost, da osvojim končno tretje mesto, saj imam že kar nekaj prednosti za menoj uvrščenim tekmovalcem.  Seveda bo treba najprej priti do cilja in obdržati čim večjo prednost za zadnjo etapo. Ves nervozen sem komaj čakal, da smo krenili. Hitro smo prišli iz mesta in začela se je ista pesem kot do sedaj. Boris potegne, jaz za njim, Elvir me prehiti nekje na 25 km in jaz sam nadaljujem po neskončnih ravninah, ki se vlečejo kot jara kača. Avtomobili švigajo sem ter tja. Sunki vetra te kar zaustavijo. Kmalu se znajdem pred Osijekom in vem, da imam do konca  še nekaj km. Policist na motorju me je že čakal in me spremljal do cilja. Ves srečen in vesel, da mi je uspelo končati najtežjo etapo in ohraniti prednost za končno tretje mesto. Na podelitvi prejel še četrto bronasto medaljo.

Rezultati :

1.  Boris Ivanovič                      Slo                  07:53:18
2.  Elvir  Rakipović                    Cro                 08:54:27
3.  Miro Režonja                     Slo                 09:40:39
4.  Mirko Ervačić                       Cro                09:57:13
5.  Ivo Ančić                              Cro                10:12:11
6. Duško Štrbac                        Cro                 odstopil


                                         Mirko, Duško, Elvir, Miro, Boris, Ivo


                                                štart predzadnje etape



5. Etapa :  Osijek - Vukovar ( Ovčara )   ( 47 km )





Ponoči sem dosti razmišljal o zadnji najkrajši etapi. Edini cilj je bil končati etapo v limitu in osvojiti tako željeno končno tretje mesto. Počutje na štartu je bilo odlično. Pridružili so se nam še trije domači tekmovalci. Takoj sem vedel, da se ne bom mogel kosati z njimi, saj so spočiti in sveži. Po štartu me je presenetil Ivo Ančić, saj ko smo prešli iz mesta, je prav on narekoval tempo. Vedel sem, da ne bo dolgo zdržal. Nekje po 10 km, pa je Ivo "crknil" in z Borisom sva sama nadaljevala. Boris se mi je ponudil za zajčka. Pred Vukovarjem je namreč 22-km  neskončna ravnina, ki te psihično zelo zdela, poleg tega pa je še pihal močan veter v prsa.  Piko na   " i " pa naredijo tovornjaki, ki te skoraj odpihnejo z ceste. Tako sem tekel v zaveterju in šparal energijo. Po 25 km sta naju prehitela domačina, tako da sva ju do Vukovarja gledala v hrbet. Nato je Boris pospešil, jaz pa sem nadaljeval v svojem bolj počasnem tempu. Kaj kmalu sta me prehitela še Elvir in neki domačin. V cilj sem prispel v času  4:58:38 kot šesti od devetih in bil zelo zadovoljen. Izpolnila se mi je dolgoletna želja, da osvojim končno 3. mesto, ker mi to veliko pomeni in mi daje motivacijo za naprej. Uspelo mi je celo izboljšati osebni končni rezultat za pet minut.
    Bilo je težko, fizično kot psihično. Dobil sem nekaj žuljev, ki se bodo počasi sanirali. Zahvaliti se moram vsem za podporo in čestitke.


                                                štart zadnje etape


                                             skupinska slika na Ovčari


                            zmagovalci Ultramaratona Zagreb - Vukovar



1 komentar: