sreda, 31. julij 2013

14.Sljemenjski maraton ( 14.07.2013 - poročilo )

Ker sem ta teden bolj malo treniral ( potepanje po državah Beneluxa ) sem se odločil, da se bom naslednji dan, po vrnitvi domov, udeležil 14.Sljemenskega maratona.
  V nedeljo zjutraj, po šesti uri je po mene prišel Janez Sagadin in skupaj sva krenila na pot. Brez večjih problemov sva prečkala mejo in hitro prišla na Medvednico, kjer bo potekal maraton. Srečala sva kar nekaj slovencev. Po dvigu štartnih številk sva se šla počasi "zrihtat". Ob pol enajsti uri je bil štart. Začel sem na polno. Prvi krog ( 14 km ) sem zlaufal tam nekje v času 1 :17:35. V drugem krogu sem hitro opazil, da nisem "pravi". Tempo mi je še bolj padel, zato sem za drugi krog potreboval okoli 1:30:45. V meni ni bilo nekega adrenalina, volje. Trudil sem se samo, da končam maraton. V cilj sem prišel v času  4:20:14  in za okoli  15 min zaostal za svojim najboljšim rezultatom. Z rezultatom nisem bil najbolj zadovoljen, saj sem za okoli 2 min zgrešil 3.mesto v kategoriji.


                        IMG_7471
                           Pokali za najboljše - " Divje svinje "

                       
                                    Miro - na polno


Ni komentarjev:

Objavite komentar